Bättre sent än aldrig

2013年3月23日土曜日

Svenska

t f B! P L
YOHOOO
Det är Johanna igen. Det var ett tag sen, va? Sa ju att jag skulle skriva efter jag kom hem från Tokyo....meeeen så blev det ju inte och nu är jag till och med inte ens en elev på KICL längre. Nope, avslutningen var den 8onde mars. Hehe..
Så, vad hände egentligen? Jo....slutprov hände. Yup. Plugg och plugg och åter plugg. Och i slutändan...SÅ KLARADE JAG SLUTPROVEN! Fick även reda på (för typ en månad sen hehe) att jag klarade N2! Vilket, tydligen är något att skryta om.
-
HUR SOM HELST.....min tid i Japan rinner mot sitt slut och på måndag (25e mars) sticker jag hem till Sverige. Är svårt att beskriva hur fantastiskt min tid här har vart....det går som inte.
Hur som helst, detta får räcka. Ville bara checka in en sista gång.

Hej då!
/ Johanna

Translate

Applications

入學募集要項

Popular Entries / 人気の記事

KICL Official Homepage

Facebook

QooQ